O nás Vlož službu Vlož akci v ČR Vlož ubytování Vlož zajímavost

Turistické trasy

výlety Železné hory

Tipy na výlety
Ždírec nad Doubravou--rozcestí u Pobočného rybníka(1.7)--Nové Ransko(3.2)--Sobíňov-Sopoty(6)--Podmoklany(9.6)--odbočení modré(10.8)--Hudeč(11)--Horní Studenec(13)

Ze Ždírce po žluté značce k Pobočnému rybníku.Od Pobočného rybníka po asfaltové silničce do Nového Ranska.V pravo hezký pohled na krajinu nad Ždírcem a Krucemburkem..Z Nového Ranska souběžně s ramenem Doubravy až k rozcestí Na hrázi a dále obcí k železniční stanici. Vlevo mineme zrušený hřbitov, který je pietně upraven.Od železniční stanice nahoru obcí a pak k lokalitě Březinka(Velice pěkný rozhled na Ranský masiv,Vysočinu a obce v okolí). Pak klesání do lesa a lesem modrá značka. Po opuštění lesa po polní cestě vlevo. Vlevo od cesty NPR Zlatá louka. Pak dále po silničce do Podmoklan.Z Podmoklan od rozcestníku značených cest po silnici obcí mírně do kopce, pak doleva asfaltovou silničkou stále stoupáme lesem k odbočce doleva.Po asfaltové silnici (neznačený úsek) do Hudče.Z Hudče mírné stoupání k lokalitě u Tomášů. Pak prudší klesání do Horního Studence a zpět do Ždírce.